DISCOVER MEANAIL PARIS

september 18, 2017



Sinds kort heb ik het merk 'MEANAIL PARIS' ontdekt.
Dit is een semi permanent nagellak met meer dan 150 verschillende kleuren & tal van collecties:

- Meanail colors
- Chameleon
- Peel off
- Cat Eye
- Shiny Star
- One Step
- Pastels


Wat ik ook een super positief punt vind aan dit merk is dat ze vegan en cruelty free zijn, wat wil je nog meer?!
Je hoeft zeker en vast geen gelnagels te hebben om deze te gebruiken je kan dit perfect zelf toepassen thuis op eigen nagels.

Wat heb je nodig:


- UV lamp of LED
- vijl/buffer

- base coat
- kleur naar keuze
- top coat

In de top coats heb je ook verschillende keuzes, je hebt een no wip (zonder plaklaag), matte top coat of 2 in 1 dit is zowel de base als top coat in 1 potje.(pakketten kan je ook terug vinden op hun website zo hoef je niet alles apart te kopen)



Op onderste foto's is de kleur 'Blush' gebruikt, dit is een super mooi poeder roos endan ook meteen één van mijn favorieten.
De gellak is super makkelijk aan te brengen en is dekkend in 1 laag. Jawel dat heb je goed gelezen, 1 laag is zo goed als voldoende voor een mooi resultaat. Op de colorpops heb ik één laagje aangebracht zodat jullie het verschil kunnen zien. Op de foto's van de set nagels zijn 2 lagen gebruikt.







Ga zeker eens een kijkje nemen op de website en instagram van meanail paris

Je hoeft dus zeker en vast geen opleiding te volgen of nagelstyliste te zijn.
Wil je niet om de 3-4 weken naar je nagelstyliste of bijna dagelijks je gewone nagellak bijwerken omdat er een stukje af is wel dan is dit de perfecte oplossing voor je probleem.
Voor de nagelstylistes onder ons kan ik enkel zeggen zoals hierboven al vermeld, deze kleuren zijn een droom om mee te werken. Egaal & makkelijk aan te brengen door hun flesje met borsteltje.

Ik ben alleszinds al fan van Meanail, jullie ook?

Lots of love
Véronique













You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram