Behind the instagram pics

mei 02, 2018


Hi girls!
Na lang wachten is hier dan eindelijk de post over hoe ik mijn foto's maak.
Ik kreeg steeds meer de vraag hoe ik mijn foto's neem dus hier vinden jullie het antwoord.

Het is sowiso belangrijk om één en dezelfde lijn doorheen je instagram feed te trekken zodat hij mooi oogt want meer volgers en likes wil toch iedereen? :-D Vandaar dat ik af en toe ook een flatlay post en niet alleen nagels nagels nagels kwestie dat het niet te boring zou worden.




BEWERKEN?
Ik bewerk mijn foto's ook bijna niet, ik werk vooral met de belichting om dit resultaat te bekomen. Hiervoor gebruik ik de bureaulamp 'TERTIAL' & ledlamp 'LEDARE' van IKEA.

Indien de achtergrond niet donker genoeg is bewerk ik deze een klein beetje met de app snapseed, standaard op elke iphone te vinden en anders downloaden maar ladies!

Hieronder vind je enkele stappen terug die ik toepas:

- Open je foto die je wil bewerken in de app
- 'TOOLS' en via de knop Selectief en ' + ' kan je het punt dat je lichter of donkerder wil maken aanpassen.
- Indien nodig kan je altijd via afstellen nog een beetje met het contrast spelen.
- & opslaan!
Simple as that!

Op onderstaande foto zie je een klein verschil, de eerste is de originele en op de laatste foto heb ik het midden een klein beetje helderheid aangepast.




KWALITEIT?
De meeste foto's zijn genomen met de Olympus Pen Lite E-PL7, i love this one so much! Leuke compacte camera, zeker zijn geld waard.
Maar uiteraard zitten er ook tussen gemaakt met mijn Iphone 6S. Dus indien je geen digitale camera hebt, no panic!

Om jullie een zicht te geven over hoe ik de foto's zelf maak heb ik behind the scenes beelden gemaakt zodat het duidelijker is. :-D


Achtergronden kunnen simpel aangepast worden met een marmer folie bv. (verkrijgbaar bij Brico)



Moesten jullie nog vragen hebben mag je die altijd stellen hier beneden of via instagram!
Ik hoop dat ik jullie toch wel een beetje heb kunnen helpen.

Lot's of love,
Veronique



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram